Penyakit sifilis terus meningkat dinegara-negara Asia Tenggara. Berdasarkan data yang dikumpulkan dari berbagai hospital sehingga awal november lalu jumlah penghidap sifilis terus meningkat 77peratus daripada penderita dalam tempoh yang sama tahun sebelumnya. Kes ini juga berlaku dikalangan wanita muda dinegara ini. Sifilis merupakan penyakit jangkitan seksual akibat bakteria yang dikenali sebagai treponema pallidium. Penyakit ini dapat memiliki komplikasi yang sangat serius bila tidak mendapatkan rawatan tetapi mudah disembuhkan dengan pengobatan yang tepat.

CARA TRADISIONAL MENGOBATI PENYAKIT SIPILIS

Sifilis sendiri dibahagikan kepada beberapa peringkat ( primer,skunder,laten dan tertiari ). Terdapat tanda-tanda dan gejala yang berbeza yang berkaitan dengan tiap peringkat. Seseorang yang mempunyai sifilis umumnya kencing sakit dan keluar cecair putih, tanda lain muncul  gatal dan luka. Kecederaan ini biasanya berlaku didalam atau sekitar alat kelamin,sekitar dubur dan sekitar mulut.
CARA TRADISIONAL MENGOBATI PENYAKIT SIPILIS
CARA TRADISIONAL MENGOBATI PENYAKIT SIPILIS

Apakah tanda-tanda dan gejala sifilis ?
Peringkat Pertama (Primer)
Selain kencing perit dan keluar cecair putih,pada tahap pertama anda juga akan melihat satu atau beberapa luka. Sakit adalah lokasi dimana sifilis memasuki badan anda.Luka biasanya bulat,keras dan tidak menyakitkan ( tetapi tidak selalu), karena kesakitan tidak menyebabkan rasa sakit,ia dapat dengan mudah melarikan diri dari perhatian.Kesakitan biasanya berlangsung 2-3minggu dan hilang tanpa mengira sama ada anda menerima rawatan atau tidak.Ini akan menghentikan jangkitan anda daripada bergerak ke peringkat kedua.

Peringkat Sekunder
Semasa peringkat kedua biasa muncul ruam kulit  atau luka membran mukus. uka membran mukus adalah luka vagina,mulut dan dubur. Ada njuga muncul bintik kasar coklat atau merah pada tangan, kaki dan punggung. Gejala lain yang mungkin muncul adalah demam,sakit tekak, kelenjar getah bening,rambut gugur,sakit kepala,sakit otot dan keletihan. Pada tahap ini tanpa rawatan yang betul jangkitan anda akan bergerak keperingkat sifilis laten dan mungkin tertiari.

Peringkat Laten
Pada tahapan ini semua gejala yang pernah anda hidapi akan hilang.Jika tidak mendapat rawatan anda akan terus mengalami sifilis didalam badan selama bertahun-tahun tanpa ada gejala.

Peringkat Akhir (Tersier)
Sifilis laten yang tidak mendapatkan rawatan yang baik akan terus bergerak menjadi teruk dan boleh menjejaskan banyak sistem organ yang berbeza. Termasuk jantung dan saluran darah,serta sistem otak dan saraf.Sifilis tersier boleh berlangsung selama 10-30th selepas jangkitan anda bermula.Dalam sifilis tersier boleh merosakan organ dalaman dan boleh sebabkan kematian. 

PRODUK TERKAIT CARA TRADISIONAL MENGOBATI PENYAKIT SIPILIS

Produk tradisional yang boleh anda pakai dalam pengubatan siflis diantaranya :
  1. Ghosiah berbahan cacing tanah yang mengandung asam amino,protein dan anti bakteri yang tinggi. Cacing tanah juga mengandung enzim, katalis, dan selulosa yang berfungsi untuk meningkatkan sistem metabolisme manusia.
  2. Pipeca berbahan sirih merah yang sangat bagus untuk melancarkan kencing dan mengubati sakit kemih
  3. Habatop berbahan habatussauda yang sangat bagus untuk menjaga imunisasi tubuh,menjaga kesehatan dan mencegah virus hiv.
  4. Bersih darah berbahan brontowali yang dapat merangsang produksi insulin dari sel beta yang ada di pankreas. Brotowali juga dapat meningkatkan penyerapan glukosa oleh otot. Sehingga, brotowali dapat membantu mengontrol diabetes
  5. Cream Djie berfungsi untuk megobati gatal, luka, bintik,melecet dan memerah yang ada pada kemaluan,tangan,paha, kaki dan punggung.
  6. Gangjie berbahan tanaman kumis kucing,alang-alang dan sambilata berfungsi untuk membersihkan saluran ulterik,mengobati demam,mengobati radang dan mengobati kencing sakit dan membantu menghentikan keputihan dan kencing kotor.
CARA MENGOBATI SIPILIS


BACA JUGA : GEJALA SIPILIS DAN PENGOBATANYA
Tak kira sama ada siplis yang anda hidapi baru 2hari atau keluhan yang anda rasa hanya sedikit siplis wajib diubati. Memang beberapa kas siplis boleh hilang sendiri dalam masa 2minggu tetapi bukan bermakna virus dalam tubuh ikut hilang,ianya akan terus berkembang dan meningkat dari siplis tahapan satu ketahapan berikutnya. Pastikan juga yang pasangan anda ikut perawatan. Hal ini penrting untuk mengelakan efek pimpong atau tular menular penyakit.

Cara tradisional mengobati penyakit sipilis adalah penyembuhan sipilis semula jadi dan paling tepat jika diambil dengan betul. Kami telah menjual UBAT HERBA SIPILIS DENATURE kepada beribu pelanggan dan telah mendapat testimoni yang amat memberangaskan. Gunakan UBAT HERBA SIPILIS DENATURE tanpa was-was.100% herba dan sedikit efek sampingan,halal,selamat untuk digunakan ibu hamil dan yang penting dengan izin-Nya berkesan.

 
Top