Assalamu'alaikum...Salam Sejahtera Untuk Anda Semua
Dalam artikel ini kita akan membincangkan tentang rawatan sifilis. Terimakasih telah sudi joint dengan saya. Pakar herba bertauliah kesehatan anda. Tetapi sebelum kami meneruskan, jika sampai dihalaman ini dan ternyata apa yang anda cari adalah bagaimana rawatan sifilis didapatkan secara percuma, maka anda mempunyai alamat yang salah. 

Sifilis bukanlah selesema yang dapat disembuhkan hanya dengan minum halia panas. Lebih daripada itu sifilis adalah penyakit kelamin yang berbahaya dan boleh membawa kematian jika dibiarkan tanpa rawatan.

Rawatan Sifilis Dengan Antibiotik

Secara umum, rawatan utama untuk sifilis adalah suntikan antibiotik penisilin. Dos penisilin berbeza-beza setiap pesakit, bergantung pada keadaannya. Untuk mengatasi sifilis yang masih dalam tahap awal, suntikan penisilin sudah cukup satu dos. Manakala pada tahap lanjut sifilis, dos tambahan diperlukan mengikut arahan doktor.

Setelah disuntik dengan antibiotik penisilin, sebilangan penghidap sifilis dapat merasakan kesan sampingan. Ini boleh menyebabkan gejala seperti demam, sakit kepala,sakit otot atau sakit sendi. Kesan sampingan ini bukanlah keadaan yang serius dan biasanya hanya berlangsung selama beberapa hari. 

Semasa rawatan, pesakit tidak dibenarkan melakukan hubungan seksual sehingga sembuh.Untuk mengelakkan penularan, beritahu pasangan anda mengenai keadaan yang sedang diuji sehingga pasangan segera menjalani ujian sifilis dan segera dirawat.

Selepas rawatan, pesakit masih diminta untuk menjalani ujian darah secara berkala untuk memastikan jangkitannya sembuh sepenuhnya. Pesakit juga harus waspada kerana masih dapat dijangkiti sifilis lagi, walaupun telah dirawat dan dinyatakan sembuh. Sifilis adalah penyakit yang dapat disembuhkan, terutama jika cepat dikesan dan dirawat. Sekiranya sifilis dirawat pada peringkat akhir, rawatan sifilis tidak dapat memperbaiki kerosakan organ. 

Rawatan Sifilis Herba DeNature

PT. Denature Indonesia Memberikan Penyelesaian Terbaik Untuk Rawatan Sifilis Yang Selamat, Cepat Dan Dapat Dibuktikan Dengan Ujian THPA & VDRL Negatif. 


Pakej Herba Sifilis PT. Denature Indonesia 
Bekerja dengan 5 bahan ramuan herbal yang berbeza. Memungkinkan penetrasi kedalam semua jaringan sel untuk melawan dan menekan multiplikasi bakteria treponema pucat didalam tubuh. Dalam rawatan sifilis herba beberapa bahan aktif semula jadi selalu digabungkan untuk diuji dan diproses secara klinikal menggunakan teknologi moden.

Dari Jenama, Anda Boleh Mempercayai
Kami mempunyai pengalaman yang sangat baik dengan rawatan herba sifilis. Sekiranya digunakan dengan betul, ini biasanya berfungsi lebih cepat daripada agen konvensional. Kerana ubat herba tidak menimbulkan kesan sampingan atau seumpamanya. Yakinlah, kaedah herba Denature adalah yang terbaik. Ini meningkatkan keberkesanan rawatan dan mencegah perkembangan resistensi.
Ubat Terbaik Rawatan Sifilis Mujarab Dan Selamat. 

Gang Jie  POM TR 173 300 491
Komposisi: Ekstrak orthosiphon stamineus folium 1250Mg, Imperata cylindrica rhizoma 625Mg dan Andrographis paniculata folium 625Mg.
  • Orthosiphon stamineus folium 1250mg (Bunga misai kucing) Mengandungi sebatian seperti fenol dan asid karfenik. Berfungsi untuk membantu mencegah dan merawat gonorea dan sifilis. Menyembuhkan masalah pundi kencing, membersihkan saluran kemih dan memudahkan sistem kerjanya, sangat berkesan untuk melawan jangkitan genital dan juga mencegah masalah pundi kencing dimasa hadapan.
  • Imperata cylindrica rhizoma 625mg (Ilalang). Imperata mengandungi imparanena, asid sitrik, asid malik, glukosa, fernerol, saponin, esin, silidrin, alkali, dll.  Kandungan ini dapat membantu mengekalkan tubuh yang sihat. Atas sebab ini biasanya digunakan sebagai ubat tradisional untuk gonore, keputihan, dan penyakit kelamin yang lain.
  • Andrographis paniculata folium 625mg (Sambiloto). Sebilangan besar sebatian kimia daun pahit diketahui berkesan dalam menangani penyakit kelamin seperti sifilis dan gonorea. Sains Barat membuktikan sambiloto berkesan menekan perkembangan virus HIV / AIDS. Sambiloto juga digunakan untuk mencegah pembentukan keradangan, melancarkan kencing, mengurangkan demam dan meningkatkan imuniti. 
Ghosiah POM TR 173 305 881
Komposisi: 2500Mg ekstrak perut sapu lumbricy dan Amilum Sativum 183Mg 
  • Ekstrak Lumbricus rubellus (cacing tanah) dan pati adalah pati. Gabungan keduanya biasa digunakan sebagai ubat. Cacing tanah mempunyai kekebalan humoral serta mekanisme selular. Ini telah dibuktikan melalui penyelidikan yang telah berjalan selama lebih kurang 50 tahun. Di samping itu, kajian ini juga menyebutkan bahawa cacing tanah mengandungi lebih daripada 40 protein dan bertanggungjawab untuk aktiviti biologi seperti: antimikroba, proteolitik, sitolitik, hemolitik, tumorolitik, hemaglutinasi, dan aktiviti mitogenik. Cacing tanah termasuk dalam invertebrata atau biasanya disebut sebagai invertebrata. Dalam hasil kajian, disebutkan juga bahawa cacing tanah mempunyai sebatian aktif yang berperanan dalam melumpuhkan virus bakteria termasuk treponema pucat penyebab penyakit sifilis.
  • Alium Sativum 183mg. Merupakan pati putih yang terdapat dalam bawang putih, telah digunakan sejak 3000 tahun sebelum Kristus untuk mencegah dan merawat pelbagai penyakit. Penyelidikan dari The Journal of Nutrition menyatakan bahawa dalam banyak budaya, alium disebut sebagai sumber tenaga yang dapat meningkatkan prestasi kerja. Teks perubatan kuno dari Yunani, Rom, China dan India juga menyebut tentang penggunaan perubatan alium. Bawang putih Alium bahkan dijumpai disimpan di piramid dan kuil Yunani kuno. Menariknya, walaupun banyak budaya ini berkembang tanpa hubungan dengan budaya lain, kesimpulannya mengenai bawang putih sama. Mereka semua bersetuju bahawa alium berguna untuk kesihatan.
Mengapa Saya Perlu Obat Alami Terbaik Untuk Rawatan Siplis
Sekiranya tiada ubat sintetik yang berkesan untuk bakteria treponema pucat, harapan kini dibina berdasarkan produk herba semula jadi. Kepelbagaian sebatian dan peranan pentingnya sebagai ubat phyto dalam tanaman herba adalah fakta yang tidak dapat dipertikaikan. Tumbuhan herba adalah anugerah semula jadi abadi yang digunakan untuk rawatan pelbagai penyakit pada manusia sejak zaman kuno. Menurut anggaran WHO, 80% penduduk di negara membangun bergantung pada ubat tradisional untuk penjagaan kesihatan primer

Jaminan Kualiti
Rawatan sifilis tradisional PT. Denature Indonesia adalah ubat herba berpotensi maksimum yang berfungsi dengan cepat untuk merawat sifilis. Semua pesanan dihantar dalam bungkusan tanpa tanda untuk membantu menyelesaikan masalah peribadi anda dengan selamat dan secara peribadi dilindungi. Industri terbaik kami dari segi rawatan sifilis, disokong oleh :
  1. BPOM. Pastikan keselamatan dan keselesaan anda terhadap ramuan yang terdapat dalam produk Denature Indonesia
  2. HALAL. Setelah melalui proses audit LPPOM Majelis Ulama Idonesia, kami menjamin kesahihan produk Denature Indonesai
  3. ISO 9001. Proses pengeluaran dengan piawaian Antarabangsa,pastikan anda mendapat produk berkualiti tinggi.
Sekian entry dari saya mengenai rawatan sifilis dengan herba Denature. Semoga berfaedah untuk anda dan juga patner seksual anda. Penting untuk memulakan rawatan sifilis pada peringkat awal, sebab  syphilis pada peringkat skunder dan tertier, bakteria treponema pucat sudahpun merebak lebih luas. Ianya memerlukan proses yang panjang dan kos perubatan yang lebih mahal. Salam Sehat Denature. wassalamu'aliakumwrwb.
 
Top