Apa Itu Sifilis?
Penyakit Sifilis ialah jangkitan seksual yang disebabkan oleh treponema pallidum atau sering dikenali sebagai treponema pucat. Sifilis terdedah kepada kursus kronik dan berulang, memberi kesan kepada semua organ dan sistem. Walaupun golongan lelaki yang kerap dikaitkan dengan penyakit sifilis, tetapi kedua - dua golongan lelaki dan wanita yang aktif melakukan aktiviti seks tanpa perlindungan mempunyai risiko tinggi untuk mendapatkannya. Anda boleh mendapat sifilis dari sebarang jenis hubungan seksual, termasuk:
Persetubuhan faraj
Persetubuhan dubur
Hubungan seks oral



Penyebab Sifilis
Treponema pucat boleh menyebabkan jangkitan pada bahagian sulit, rektum, tekak dan serviks. Seperti kuman lain, anda boleh dijangkiti bakteria treponema dengan hanya menyentuh kawasan yang dijangkiti pada orang lain. Anda tidak boleh mendapatkan penyakit sifilis dengan menyentuh objek seperti tempat duduk di tandas atau pakaian kerana bakteria ini tidak boleh hidup lebih dari beberapa saat di luar badan. Wanita yang dijangkiti penyakit sifilis boleh menyebarkan kuman ini kepada bayi mereka semasa melahirkan anak secara semula jadi (melalui faraj). Tetapi bayi yang dilahirkan secara C-seksyen (Ceaserian section) tidak boleh mendapatkannya dari ibu mereka.

Simptom Sifilis Pada Lelaki
  • Bintik,bentol dan ulser diarea kelamin
  • Frekuensi membuang air kecil yang kerap
  • Kencing sakit dan keluar nanah
  • Titisan cecair putih, kuning, kuning air atau kehijauan
  • Bengkak dan kemerahan pembukaan zakar
  • Bengkak atau sakit pada testis
  • Sakit tekak yang timbul selalu
  • Luka gatal dan melecet

Simptom Sifilis Pada Wanita
Sebilangan wanita sukar mengenal pasti gejala sifilis, kerana gejala yang muncul ada persamaan dengan jangkitan lain. Gejala penyakit kelamin pada wanita pada awalnya tidak terbentuk dengan jelas, seperti jangkitan yis vagina pada umumnya, sehingga beberapa wanita meneka jangkitan yang salah. Berikut adalah beberapa gejala yang muncul pada wanita:
  • Sakit semasa hubungan seksual
  • Demam dan kekerapan membuang air kecil
  • Titik darah atau pendarahan ketika tidak haid
  • Cecair keluar dari faraj berkrim kuning dan sedikit kehijauan
  • Kesakitan juga dirasakan di perut bawah atau sakit pelvis
  • Sensasi terbakar di tekak semasa melakukan seks oral
  • Rasa sakit dan sensasi terbakar semasa kencing
  • Bengkak,ulser, bintik, gatal dan melecat pada vagina

Risiko Sifilis Terburuk
  • HIV AIDS
  • Mati pucuk
  • Kemandulan
  • Pembengkakan kelamin
  • Infeksi jangkitan kelenjar testis dan prostat
  • Sakit tulang pelvis jangka panjang
  • Superbug sifilis atau penyakit yang tidak dapat diubati.

Rawatan Sifilis Tradisional PT. Denature Indonesia

Hasil Ujian Darah TPHA dan VDRL Negatif


Rawatan Sifilis Tradisional

Rawatan Sifilis Tradisional 
Ini menekan multiplikasi bakteria treponema pucat dalam tubuh. Dalam rawatan sifilis tradisional beberapa bahan aktif alami selalu digabungkan dan diuji coba secara klinis serta diproses menggunakan teknologi modern. Pakej rawatan sifilis tradisional PT Denature Indonesia bekerja dengan 7 bahan alami herbal yang berbeda, sehingga memungkinkan penetrasi kedalam semua jaringan sel untuk melawan virus, bakteria dan patogen didalam tubuh.

Dari Jenama, Anda Boleh Mempercayai
Kami mempunyai pengalaman yang sangat baik dengan rawatan sifilis tradisional. Sekiranya digunakan dengan betul, ini biasanya berfungsi lebih cepat daripada agen konvensional. Kerana ubat herba tidak menimbulkan kesan sampingan atau seumpamanya. Yakinlah, kaedah herba Denature adalah yang terbaik. Ini meningkatkan keberkesanan rawatan dan mencegah perkembangan resistensi.

Adakah Herba De Nature Menghilangkan Sifilis Sama Sekali?
Ya Herba Denature boleh melakukannya. Gabungan pelbagai ramuan herba berkesan untuk menghilangkan bakteria treponema pucat termasuk penghapusan jangkitan sifilis. Ini bermaksud bahawa sifilis dapat sembuh sepenuhnya dengan hasil ujian THPA dan VDRL negatif. Dengan rawatan sifilis tradisional yang berjaya, sifilis tidak dapat ditularkan walaupun semasa hubungan seks dan pesakit juga dapat mendapatkan anak secara alami berkat rawatannya.


Mengapa Saya Perlu Memilih Rawatan Sifilis Tradisional
Sekiranya tiada ubat sintetik yang berkesan untuk bakteria treponema pucat, harapan kini dibina berdasarkan produk herba semula jadi. Kepelbagaian sebatian dan peranan pentingnya sebagai ubat phyto dalam tanaman herba adalah fakta yang tidak dapat dipertikaikan. Tumbuhan herba adalah anugerah semula jadi abadi yang digunakan untuk rawatan pelbagai penyakit pada manusia sejak zaman kuno. Menurut anggaran WHO, 80% penduduk di negara membangun bergantung pada ubat tradisional untuk penjagaan kesihatan primer.
  1. Telah diketahui bahawa rawatan sifilis dengan ubat sintetik yang dikonsumsi untuk jangka masa panjang dapat menyebabkan kerosakan pada hati dan ginjal. Tetapi ia tetap digunakan walaupun terdapat kesan sampingan ini. Rawatan sifilis tradisional bebas dari kesan sampingan. Walaupun ramuan herba mempunyai kesan sampingan, ia jauh lebih rendah daripada ubat sintetik. Penggunaan ramuan herba dibuat lebih selamat dengan dos yang sesuai  dengan setiap petunjuk dengan menentukan individu yang berkenaan
  2. Teori herba didasarkan pada ramuan yang dapat digunakan untuk pencegahan, rawatan, diagnosis dan untuk tujuan menjalankan fungsi kesihatan dan pemulihan. Herba mempunyai pelbagai rawatan kerana satu komponen ramuan boleh memberi kesan yang baik. Walaupun beberapa bahan pada gilirannya mempunyai pelbagai bahan aktif, kombinasi ini akan meningkatkan kesan penyembuhan maksimum
  3. Di satu sisi tumbuhan mengandungi asid amino, gula, vitamin, mineral, unsur, enzim, alkaloid, asid organik, glikosida, resin dan bahan aktif lain. Sebaliknya, tumbuhan herba mengandungi komponen saponin, minyak pati, polisakarida dan vitamin. Dalam praktiknya, hanya satu tumbuhan herba yang jarang digunakan. Biasanya, beberapa ramuan digunakan bersama dan diatur mengikut peraturan yang sangat spesifik untuk menyokong penyembuhan sifilis yang berjaya.
Titik Penting Dalam Rawatan Sifilis Tradisional
Sifilis mudah dirawat dan dapat disembuhkan sepenuhnya, dengan rawatan yang bermula tepat pada waktunya. Akan ada jangka hayat normal dengan kualiti hidup yang baik. Rawatan sifilis tradisional mesti dilakukan melalui pakar profesional dan terlatih. Selepas mengambil ubat, anda juga harus biasa dengan pemeriksaan diri dan yang paling penting, ubat harus diminum secara berkala seperti yang disarankan oleh penyedia penjagaan kesihatan anda.

Jaminan kualiti
Rawatan sifilis tradisional PT. Denature Indonesia adalah ubat herba berpotensi maksimum yang berfungsi dengan cepat untuk merawat sifilis. Semua pesanan dihantar dalam bungkusan tanpa tanda untuk membantu menyelesaikan masalah peribadi anda dengan selamat dan secara peribadi dilindungi. Industri terbaik kami dari segi rawatan sifilis, disokong oleh :
  1. BPOM. Pastikan keselamatan dan keselesaan anda terhadap ramuan yang terdapat dalam produk Denature Indonesia
  2. HALAL. Setelah melalui proses audit LPPOM Majelis Ulama Idonesia, kami menjamin kesahihan produk Denature Indonesai
  3. ISO 9001. Proses pengeluaran dengan piawaian Antarabangsa,pastikan anda mendapat produk berkualiti tinggi.
Gejala dan keluhan pada setiap orang akan berbeza ketika mengalami penyakit ini. Untuk mengesan sama ada anda benar-benar dijangkiti sifilis atau tidak, lebih baik anda berjumpa doktor atau pekerja kesihatan lain yang anda percayai. Sekian entry dari kami mengenai rawatan sifilis tradisional, semoga mendatangkan faedah untuk anda dan keluarga. Terimakasih juga, anda telah sudi kongsi dengan saya. Salam Sejahtera dan Salam Sehat Denature

 
Top