Assalamu'laikumWrWb....Hi semua Petang ini saya nak share tentang bagaimana Cara Mengobati Sipilis Dengan Daun Sirih. Adakah disini anda tengah mencarinya? Jika iya silahkan baca artikel ini sampai habis. Pengobatan dengan daun sirih paling banyak diminati karena berbagai alasan. Selain murah, mudah didapat,mudah dicerna tubuh, herba inipun selamat digunakan untuk Ibu mengandung, sebelum dan selepas bersalin mahupun ibu yang tengah menyusui. 

CARA  MENGOBATI SIPILIS DENGAN DAUN SIRIH
Meski dipercayai daun sirih boleh hilangkan sipilis tapi tak serta merta virus juga boleh hilang secara total. Bila daun sirih boleh hilangkan 100% siplis agaknya Dokter spesialst kulit dan kelamin tak diperlukan dan ubat yang sedia ada dari pakar pengubatan herba pun akan percuma. Betul tak? 


Daun sirih senang nak hidup dimana sahaja termasuk halaman rumah kita, tumbuhan inipun mempunyai banyak faedah sebab didalamny mengandungi kavikol, gula, minyak astiri, seskuiterpen,zat samak, pati dan masih banyak lagi. Adapun khasiat kegunaan dari daun sirih diantaranya boleh anda amati pada gambar kat baawah ini : 


Dari gambar diatas boleh kita tarik kesimpulan bahawa daun sirih hanya boleh membantu meredakan sakit kencing, gatal pada kemaluan, mempercepat luka yang diakibatkan siplis dan juga baik untuk hilangkan keputihan yang merupakan simptom siplis pada wanita. Bermakna daun sirih tak boleh sembuhkan sifilis lah ye??? boleh tetapi andapun kena fahami apa yang Sifilis

Sifilis adalah penyakit kelamin yang disebabkan karena adanya hubungan yang beresiko. Kita ambil contoh sexs bebas, sexs rambang, berhubungan monogami, gay dan lesbian. Bila anda melakukan hubungan persetubuhan 1x24 jangkitan siplis boleh langsung anda rasai. Simptom yang muncul biasa perit, nyeri dan sakit ketika kencing, keluar cecair putih/nanah, keputihan yang berbau pada wanita, gatal diarea kelamin dan pangkal paha. 

Bakteria treponema pallidium menyebar melalui saluran darah, untuk hilangkan secar total anda perlu pengubatan sekurang-kurangnya 1bulan dengan Herba. Herba Denature ini berbahan sirih merah, daun kumis kucing,habatussauda dan extra herba lainya. Kos pengubatan herba berpatutan dan anda tak perlu malu sebab tak payah nak datang kat klinik. Sebarang solalan set ubat siplis DeNature sila hubungi saya di +628131110910 / +6282111771133. We Do Becouse we Care. 


 
Top