Assalamu'alaikum...Salam Sejahtera Untuk Anda Semua 
Dalam artikel ini kita akan membincangkan tentang rawatan herba sifilis dan gonorea. Terimakasih telah sudi joint dengan saya, Pakar herba bertauliah kesehatan anda. Tetapi sebelum kami meneruskan, jika sampai dihalaman ini dan ternyata apa yang anda cari ialah bagaimana rawatan sifilis dan gonorea didapatkan secara percuma, maka anda mempunyai alamat yang salah. Sifilis dan gonorea bukanlah selsema yang dapat disembuhkan hanya dengan minum halia panas. Lebih daripada itu sifilis dan gonorea adalah penyakit kelamin yang berbahaya dan boleh membawa kemudaratan jika dibiarkan tanpa rawatan.

Apakah Sifilis Dan Gonorea Itu sama?

Banyak orang keliru mengenai kedua penyakit ini. Meski memiliki banyak persamaan tetapi sejatinya ini adalah 2 jenis penyakit seksual yang berbeza. Anda boleh mendapat sifilis dan gonorea dari sebarang jenis hubungan seksual, termasuk: persetubuhan faraj, persetubuhan dubur dan hubungan seks oral. Walaupun golongan lelaki yang kerap dikaitkan dengan kedua penyakit ini, tetapi kedua - dua golongan lelaki dan wanita yang aktif melakukan aktiviti seks tanpa perlindungan mempunyai risiko tinggi untuk mendapatkannya.

Bacaan yang Disyorkan: Nama Ubat Antibiotik Sifilis DiFarmasi

Penyakit Sifilis Ialah jangkitan seksual yang disebabkan oleh bakteria treponema pallidum atau sering dikenali sebagai treponema pucat. Sifilis ditandai dengan simptom luka melecet ,gatal, merah dan bintik pada kelamin. Sifilis juga terdedah kepada kas kronik dan berulang yang memberi kesan kepada semua organ dan sistem.

Sedangkan Gonorea Atau Kencing Nanah Ialah Penyakit kelamin yang disebabkan olah jangkitan bakteria neisseria gonorrhoeae. Pada lelaki, gonorea akan menyebabkan simptom dalam bentuk keputihan dari zakar. Selain itu, penghidap gonorea akan berasa sakit ketika membuang air kecil. Berbeza dengan gonorea pada lelaki, jika terjadi pada wanita gonorea tidak menyebabkan simptom yang jelas.

Simptom Sifilis Dan Gonorea Pada Lelaki

  • Gatal, bintik dan bentol diarea kelamin

  • Frekuensi membuang air kecil yang kerap

  • Kencing sakit dan keluar nanah

  • Titisan cecair putih, kuning, kuning air atau kehijauan

  • Bengkak dan kemerahan pembukaan zakar

  • Bengkak atau sakit pada testis

  • Sakit tekak yang timbul selalu

  • Luka gatal dan melecet

Simptom Sifilis Dan Gonorea Pada Wanita

Sebilangan wanita tidak mengenal pasti gejala kedua penyakit ini, kerana gejala yang muncul kerap ada persamaan dengan jangkitan lain. Gejala penyakit kelamin pada wanita pada awalnya tidak terbentuk dengan jelas, seperti jangkitan yis vagina pada umumnya, sehingga beberapa wanita menerka jangkitan yang salah. Berikut adalah beberapa gejala yang mungkin muncul pada wanita:

  • Sakit semasa hubungan seksual

  • Demam dan kekerapan membuang air kecil

  • Titik darah atau pendarahan ketika tidak haid

  • Cecair keluar dari faraj berkrim kuning dan sedikit kehijauan

  • Kesakitan juga dirasakan di perut bawah atau sakit pelvis

  • Sensasi terbakar di tekak semasa melakukan seks oral

  • Rasa sakit dan sensasi terbakar semasa kencing

  • Bengkak,ulser, bintik, gatal dan melecat pada vagina

  • Keputihan yang berbau tak sedap

Nota : Walau bagaimanapun sifilis dan gonorea dalah penyakit yang senang diubati dan boleh sembuh secara total, jika diberi rawatan yang sesuai dan segera.

Risiko Terburuk Sifilis Dan Gonorea

  • HIV AIDS

  • Mati pucuk

  • Kemandulan

  • Pembengkakan kelamin

  • Infeksi jangkitan kelenjar testis dan prostat

  • Sakit tulang pelvis jangka panjang

  • Superbug sifilis atau Strain gonorea iaitu penyakit yang tidak dapat diubati


RAWATAN HERBA SIFILIS DAN GONOREA 

PT. Denature Indonesia Memberikan Penyelesaian Terbaik Untuk Rawatan Sifilis Dan Gonorea Yang Cepat Dan Selamat Dapat Dibuktikan Dengan Ujian THPA & VDRL Negatif

RAWATAN HERBA SIFILIS DAN GONOREA




Fungsi Gangjie-Ghosiah
Merupakan antibiotik semula jadi untuk membunuh bakteria dan virus yang menyebabkan penyakit menular seksual. Sebagai pembersih darah dan saluran ulterik. Serta merawat dan menyembuhkan:
√ kencing nanah 
√ kencing sakit dan panas 
√ kencing yang menyakitkan 
√ kencing tak lawas 
√ sakit kemaluan 
√ kerap membuang air kecil 
√ cecair putih bukan sperma 
√ sakit semasa persetubuhan 
√ keputihan dll 

Fungsi Salap Djie 
Sebagai anti-jangkitan, mengobati luka sehingga cepat kering dan tidak infeski. Lain daripada itu salap djie juga dapat merawat dan menyembuhkan : bintik,bentol ,jerawat kemaluan, gatal, candisiasis, luka melecet, pembengkakan kelamin dll. 

Adakah Herba De Nature Menghilangkan Sifilis Dan Gonorea Sama Sekali? 
Ya Herba Denature boleh melakukannya. Gabungan pelbagai ramuan herba berkesan untuk menghilangkan bakteria termasuk penghapusan semua jangkitan STD. Ini bermaksud bahawa sifilis dan gonorea dapat sembuh sepenuhnya dengan hasil ujian THPA dan VDRL negatif. Dengan ubat herba semula jadi yang berjaya, sifilis tidak dapat ditularkan walaupun semasa hubungan seks dan pesakit juga dapat mendapatkan anak secara alami berkat rawatannya. 

Adakah Set Herba Ini Mempunyai Kesan Sampingan?
Sejauh ini tidak ada laporan mengenai kesan sampingan yang serius mengenai ubat-ubatan herba kami. Bagi anda yang sering berkeringat dan buang air kecil, ini adalah proses detoks yang normal sebagai cara untuk menyingkirkan kuman dari badan anda secara semula jadi. Selamat untuk kanak-kanak, wanita hamil dan juga ibu menyusu 

Harga Berpatutan
Murah mahal itu relatif ye abang akak? Anda boleh bertanya pada hospital bersebelahan berapa wang yang harus dibayar untuk sekali pemeriksaan? ditambah dengan ubat antibiotik dan juga suntikan penicilin. Kita tak boleh tunjuk tangan pada satu jename sahaje. Jika anda membandingkan dengan produk lain yang serupa ubat kami dapat bersaing dengan kualiti yang dapat dibuktikan. 

Berapakah Harga? 
1 Set = Rm 90 
2 Set Harga Normal Rm  180 -  New Normal  Rm 169 
4 Set Harga Normal Rm  360 -  New Normal  Rm 308 

Dari Jenama, Anda Boleh Mempercayai 
Kami mempunyai pengalaman yang sangat baik dengan rawatan sifilis tradisional. Ini dibuktikan dengan banyaknya testimoni yang kami terima. Sekiranya digunakan dengan betul, ubat herba berfungsi lebih cepat daripada agen konvensional. Pentadbiran Makanan dan Ubat FDA telah meluluskan ubat-ubatan herba untuk rawatan penyakit kelamin seksual. Penting bagi anda untuk mengambil ubat yang ditetapkan. Ini adalah bahagian penting dalam kejayaan rawatan anda.

Jaminan Kualiti Herba De Nature Indonesia
Rawatan sifilis tradisional PT. Denature Indonesia adalah ubat herba berpotensi maksimum yang berfungsi dengan cepat untuk merawat sifilis dan gonorea. Semua pesanan dihantar dalam bungkusan tanpa tanda untuk membantu menyelesaikan masalah peribadi anda dengan selamat dan secara peribadi dilindungi. Industri terbaik kami telah lulus BPOM, pensijilan Halal dari Majelis Ulama Indonesia  dan ISO 9001 standard kualiti antarabangsa memastikan anda mendapat produk berkualiti tinggi. 

Kenapa Herba?
Perubatan herba mempunyai kelebihan yang sangat baik pada masa-masa awal. Ini dibuktikan dengan tradisi lisan selama bertahun-tahun dan catatan bertulis mengenai naturopati. Sejak zaman dahulu lagi, orang harus mengkaji dan menggunakan kesan pelbagai tumbuhan dalam penggunaannya terhadap penyakit. Kesan ubat herba telah diketahui oleh manusia selama bertahun-tahun, bahkan selama ribuan tahun. Asal perubatan herba mungkin diberikan kepada pengambilan herba sebagai makanan, di mana orang kemudian memperhatikan kesan tertentu dan menyebarkannya dari generasi ke generasi. 

Sekian entry kami mengenai rawatan herba sifilis dan gonorea. Semoga berfaedah. Salam Sihat De nature. Wasaalamu'alaimum



 
Top